Wednesday, August 14, 2013

A co dal?

Hned na zacatek dnesniho prispevku tu mam par rad.
  1. Naucte se s internetovym bankovnictvim, nez se vydate do zahranici, jsem si jista, ze se to bude hodit. Ja s tim bojuji uz treti den :D
  2. Jestli muzete zjistete si preklady ruznych rceni a citaci, budete vypadat chytre :D Napriklad ja bych nikdy neverila, ze pouziji rceni "Kovarova kobyla zustava bosa" u vecere v oblibenem mexickem bistru Bobbi's. Taky jsem dneska na Rotary meetingu slysela jednu z mych oblibenych citaci Oskara Wilda "Be yourself, 'cause everybody else is already taken".
  3. Peclive poslouchejte, kdyz vam nekdo rika co budete delat pristi tyden, protoze ja mam ted vic nez par akci na jeden den a to neni v mych silach to zvladnout.
zde jenom prikladam logo (tam jsem vecerela)

 
 
Den 7
Dnes to je tyden co jsem ve Spojenych statech americkych a svete zbor se, krome rozliteho mydla po pulce koupelny se mi zatim nestalo nic zleho (knock, knock...). Cely den jsem byla s Rondou v praci (jeji prace je docela zajimava, dela polepy na tricka a ruzne takove veci) a trochu jsem ji tam pomahala s papirovanim a tak vubec s praci. V poledne me cekal plny sal lidi (Rotarianu) na predstaveni. Ani jsem nestihla byt nervozni verte mi, coz neni uplne muj styl, normalne se klepu jenom o necem takovem slysim, ale dneska to bylo fajn. Tak jsem se predstavila, predala dary, vlajku a par objeti a slo se jist. Nevim jak buch ohodnotila jidlo, asi si na to musim udelat nejake skatulky, ale me to docela chutnalo, i kdyz mi pak moje budouci host mother rekla, ze to posledni dobou jde z kopce. Po meetingu jsem si sla vyzvednout penize z meho prvniho seku (YEAH!!) a puvodne jsem mela jit do skoly, troche se porozhlednout kolem a vybrat si predmety a tak podobne, ale papiry do skoly nedorazily tak jak mely takze do skoly se jde zitra.
Dalsi zajimava vec co se mi dneska stala je, ze jsem prisla na to, ze mi Fanta chutna vic nez sprite, takze jsem presedlala a uz mam v sobe tak litr fanty :D
Tot vse pro dnesek CU xo 

No comments:

Post a Comment