Saturday, August 17, 2013

Myslim, ze priberu

Vec se ma tak, ze i v tak dokonale zemi jako je California umiraji lide. Nejak si to neuvedomite dokud vas to neprasti mezi oci. Nemejte starch, nebyl to nikdo me blizky, a nebo znamy, moje consuelorka mi chtela dat zajimavou zkusenost, kulturni, a to pohreb. Vzhledem k tomu, ze jsem nikdy pred tim nebyla v kostele na msi, bylo to pro me velice zajimave. Mamka dobre vedela co dela, kdyz mi kupovala cerne saty :) Nebyla to uplne vesela zalezitost, jedine oko nezustalo suche, dokonce ani moje, a to jsem ho vubec neznala. Po velice zajimavem obradu, kde se v podstate vic zpivalo, nez mluvilo, jsme sli jist. Pote co jsme se najedli jsme pozdravili pozustale a jeli jsme na Rotary BBQ.
Jestli nekdy nekdo z vas byl v nasem dome, myslim tim chlumec, znate moji predstavu o obrovskem dome. Ten dum, ve kterym se poradala to BBQ byl jeste asi trikrat, ctyrikrat vetsi. Nechapala jsem to a desilo me to. Nicmene, poznala jsem spoustu novych zajimavych lidi, zahrala si Ping-Pong (diky letum treninku :D ), vyfotila jsem se s zelvou, totalne jsem se precpala a v posledni rade jsem Rotarianum vybrala tombolu. Jedna ze vtipnejsich casti vecera, byla jak jsem se snazila naucit 5 Rotarianu jak se vyslovuje moje prijmeni, spousta cechu s tim ma dost velky problem, tak byla super sranda pozorovat americany, jak se s tim perou. Super den :D S tou tombolou to bylo takhle, jeden z Rotarianu mi koupil asi 12 listku do tomboly, rekla jsem si, super, mam docela velkou sanci neco vyhrat. Hezky jsem podekovala (to je dulezita cast) a cekala na slosovani. Vyhrala jsem 5 ze 13 cen :D Vyhrala jsem americkou vlajku, kterou bych si stejne chtela koupit, dve vina, vyborny kafe, a golfove micky... Proste Lucky day!
Zitra se stehuji, tak mi drzte palce. Nez si koupim novy notebook asi tu nebudou zadne prispevky, a tohle je varovani hlavne pro me rodice, nestrachujte se, ze neodepisuju na zpravy, proste nemam z ceho.

No comments:

Post a Comment