Friday, August 30, 2013

Moje rodina

 
Bydlim u hrozne milych lidi, v super ctvrti, se super sourozencema, nadhernym pokojem a vubec..
Jsou to vlastne dve poloviny rodiny spojene do hromady, a kazdy z nich mel dva chlapce. Co je na tom nejlepsi, ze oba meli stejny napad na jmena. Takze je to takhle David (tatka) synove Nathan a Spencer, a Nancy (mamka) a synove Nathan a Chris. Bohuzel bydlim jenom s jednim brachou a to ob tyden. Stejne je to super. Jsou dost podobni me rodine, Nancy pracuje s miminkama jako sestra, a David ma mnoho a mnoho praci, uci na universite, je to trener basketballu na me skole, ma svoji danovou poradnickou firmu, svou realitni firmu a par o kterych zatim nic nevim. Vsichni mi sourozenci jsou starsi nez ja, krome Nathana (od Nancy) ten je o pul roku mladsi. Vcera slavil David narozeniny tak jsem upekla dort.
 
nedivte se, ze je modry, jeho mamka mu delala modry dort, kdyz byl maly
 
a tady je dort i s oslavencem
 

 
jeste jednu fotku meho pokoje
a to je pro dnesek vse :)
 

No comments:

Post a Comment