Monday, September 2, 2013

Homesick?? No, thanks

Takze jak se to ma s mym styskanim se? Omlouvam se cele me rodine, pratelum, pejskovi a buhvi komu dalsimu, ale ne, zatim to neprislo. Jeste jsem dokonce nemela takovou tu chvilku, ze bych si musela sednou a kouknout se jak vsichni vypadaji. Myslim, ze to jenom svedci o tom, jak se tu mam skvele, jak me rodina skvele prijala (opravdu si tu nepripadam jako na navsteve) a vsechno okolo je proste fajn. Dokonce ani po prvnim telefonatu (Skype) domu, ktery se uskutecnil celych 24 dni po mem odjezdu se mi nestyskalo. Priznam se, bylo mi lito, ze nemuzu oslavit 70 narozeniny sveho dedecka, ale pak jsem si rekla, oslavim s nim 80! Bylo super videt, ze se nic nezmenilo, muj pes stale reagoval na muj hlas, mamka zvladla nakupovat i beze me ( :D ) a segra si dokonce sama poradila v autobuse! Vypada to tak, ze beze me doma vsichni dospejou a ja se vratim do uplne jine spolecnosti.
 
Ted par rad pro budouci outboundy:
  1. Za zadnou cenu nevolejte domu kazdy tyden, nebo nedej boze casteji.
  2. Rodine bohate staci blog nebo par zprav na facebooku, verte mi, takhle je to lepsi.
  3. A posledni vec, delejte si domaci ukoly, skoly to tu berou dost vazne :D
 
 
 
 
Udalosti poslednich dni
Jedna z dalsich veci, ktera se na vymnene hodne ceni (asi ne jenom na vymnene) jsou dobrovolne prace. A tak jsem si rekla proc ne. Bylo to Ultimate Chilli cook off, vlastne to bylo dost super. Sjeli se kuchari chilli z celeho okoli a vy jste za pouhych 50 centu mohli ochutnat jakekoliv chilli se vam zachtelo. Nejlepsi vyhoda pomoci na takoveto akci je, ze vy jste tech 50 centu zaplatit vubec nemuseli :D A ze to byla poradna prace. Hlidala jsem ceny pro deti. Bylo tam spoustu aktivit, ruzne hry, kolo stesti atd atd... no a po te, co si nejake dite zahralo nejakou hru nebo si zatocilo kolem stesti jim rekli jedno ze tri cisel, ktere znamenalo jednu ze tri krabic, ze ktere si mohli vybrat cenu. Ja jsem hlidala ty krabice. Vzhledem k tomu, ze jsme u tech krabic sedely dve, tak jsme to mely na smeny, jedna jedla, druha hlidala a naopak :D Takze mam pocit, ze jsem vic jedla nez hlidala. Nicmene, byla to sranda.
 
 
Dnes, prestoze je pondeli, jsem nesla do skoly, protoze se slavi Labor day, coz je neco jako svatek prace, takze nikdo nepracuje. Vetsinou kdyz je v Cali statni svatek tak se dela BBQ, jako vzdy a kazdy vikend. Myslim, ze BBQ je v Cali statnim sportem. Neni vikend co bych nebyla na nejake BBQ. No a zitra me ceka zase ta suprova obrovska skola, tak mi drzte palce at se neztratim.
 
 
P.S. Uz mi prisel novy cover na mobil, a vypada jako novy, posudte sami.
 


No comments:

Post a Comment